Klimatsmart

Jag har en fantastisk bok som verkligen gör att man inte kan låta bli att vilja värna om miljön. den heter Klimatsmart och kostar mindre än en hundring på nätbokhandlarna [på IKEA säljs den till FAMILYpris]. Inte nog med att den är en grafisk fröjd för öga och sinne, den har så handfasta råd och tips att inte ens den slöaste sopboven kommer undan en eftertanke...

Jag är dessvärre ingen ekodrottning, men jag försöker tänka på hur jag kan vara snällare mot miljön i min vardag och jag tycker det är viktigt att sprida all miljövett man bara kan emellan sig, så att vi  till slut blir så klimatsmarta vi kan, hela högen!

Ska försöka ha det som återkommande inlägg här i bloggen och har därför gjort en liten "logga" till dessa inlägg. När du ser den då kan du väl läsa extra noga...

image265


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback