När man har rovligt...

går tiden så himla fort!!

Herrigyyd vad kul jag har för pang tjoffs hade 16 dagar rullat på i det nya 2008.

Jag håller på med massa saker medans livet rullar på sådär lite bredvid. Mycket på jobbet. Nyhetssläpp och vårsortiment som ska ut i butik. Heminredningsbestyr i lägenheten [usch jag kräks nästan på heminredning. 24-7 is a bit too much if you know what I mean..] Thailandssemester på G. Löpträning big time.  Och, så har jag gått och blivit frälst i Grey's Anathomy...

Härligt med nya år och nya bestyr!

Kommentarer
Postat av: Runaridun

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2010-05-13 @ 13:45:40
URL: http://runaridun.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback