Chokladogram till någon du bryr dig om

I torsdags fyllde min barndomskompis år och eftersom vi bor dryga 30 mil ifrån varann blev det inget spontanbesök för eftermiddagsfika. Däremot skickade jag ett paket med choklad via chokladogram.se. För mig var det självklara valet en Tycker om dig-strut från Åre chokladfabrik. För ett par år sen besökte jag den lilla hemtrevliga fabriken som har tillverkat handgjorda chokladpraliner sedan 1991 vid Åreskutans fot . Minnena av den trevliga personalen och, framför allt, de superfina strutarna med härlig choklad ger mig en speciell och lyxig känsla som är perfekt att dela med sig av till någon man gillar.

                      
                         Foto: kollage av bilder från arechokladfabrik.se

Kommentarer
Postat av: Johanna.B

Va mysigt (och gott) med choklad! Det är klart det blir loppis! Du får hålla utkik och rapportera om det är någon på gång!



Kram

/Johanna

2008-11-16 @ 13:40:50
URL: http://www.johannabillingskog.se
Postat av: Anna-Karin

Inte dumt alls att få en sådan fin strut med posten kan jag tänka.

2008-11-16 @ 23:05:42
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback