Inspirationskväll på Mio

Ikväll har jag tillbringat ett par timmar på Mio, de hade nämligen inspirationskväll med gäster från både Alcro och tidningsfavoriten Sköna Hem. Det bjöds på lite tilltugg och produkterbjudanden kvällen till ära och så småning om också lite inredningsinspiration och trendtolkningar från Ulrica Hansson som jobbar som inredningsarkitekt på Sköna Hem. Jag hade verkligen en trevlig kväll och blev riktigt väl bemött av Mio's personal! Det jag bär med mig är några av möbelfavoriterna på fotona, ett par "goodie bags" och så Ulricas fina presentationsbilder, men de kan jag tyvärr inte dela med mig av.


Överst t v: golvlampan Top Hat, t h: soffbordet Pond, Nederst t v: prydnadskuddarna Dupion (älsklingsfärger!) Foto: Sara Zettertröm. T h: inredningsarkitekten Ulrica Hansson, foto från skonahem.com använd med tillåtelse av Ulrica Hansson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback