Halsfluss

Har ni haft så ont i halsen någon gång att ni inte kan sova? Trots att jag för tolv år sen hade inte mindre än 6 flussar på ett halvår så kommer jag inte ihåg att det var så här hemskt. Varje svälj känns som om det sitter en tennisboll i halsen, en tennisboll med häftstift från insidan som river genom hela svalget.
Nu har jag snart inte kunnat sova på 1 1/2 timme... efter att ha legat och snurrat i sängen gick jag till slut upp och satte mig här. Internet kanske gör mig så sömnig att jag glömmer bort tennisbollen med häftstift...

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Fy din stackare. Hoppas du kryar på dig snart.

2008-09-17 @ 15:09:42
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Lisen

Usch, stackars dig... Dessa halsar! Var rädd om dig

och krya på dig, min kära dotra!

Blir glad av att titta o läsa din blogg..haha!

Här ligger fyra små mirakel o snuttar, sussar o piper ibland. Både mor o valpar är jätteduktiga!

Puss o kram fr mor!

2008-09-18 @ 22:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback