Bubblande idéer och inspirerande möten

Just nu händer det mycket i mitt liv. Många roliga projekt på g och spännande människor ramlar in i mitt liv. Det blir allt mer påtagligt att kreativitet föder kreativitet och att glädje smittar! Det är så häftigt att hitta inpirationen på de mest oväntade ställen! Idag var jag på ett friskispass och den ledaren har en synnerlig förmåga att entusiasmera och pusha oss som tränar. Hon sliter hårdare än någon annan och slår den mest vältränade kille på fingrarna, dessutom gör hon det med glimten i ögat och sällan skådat jäklaranamma. Idag sa hon att hon saknat mig på passen på sistone (ja, jag har varit ute och sprungit i solen istället), och att min träningsglädje ger henne energi - och tänk, jag tror faktiskt att jag bara råkar vara en spegel. En spegelbild av den där bubblande energin som är så bra för nya tankar och idéer. Jag önskar att fler människor delade med sig på det sättet.

Jag hoppas  i alla fall kunna dela med mig av det roliga framöver.


Foto: gettyimages

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback