Business and pleasure

Jag vill börja med att tacka för alla kommentarer. Jag är även jättenyfiken på vilka ni är som läser bloggen, senaste tiden har det ju kommit massa nya läsare så var inte blyga nu utan skriv en rad och länka gärna om ni har en egen blogg! Det går inte nog att poängtera vad viktiga ni läsare är. Utan er hade det ju varit som att blogga för döva öron så fortsätt kommentera!

Idag mår jag, tack & lov, bra igen så direkt efter jobbet tar jag flyget upp till Stockholm där en riktig lång-weekend hägrar som jag tänkte avrunda med att springa Tjejmilen på söndag. Passande nog fanns det en guide över "Sveriges 30 bästa inredningsbutiker" i senaste numret av Sköna Hem. Många av dessa ligger i just huvudstaden och flertalet av dem känner jag till men inte alla, så jag tänkte försöka besöka lite för mig orörd mark när jag ändå är i stan. Denna helg kan man inte inte prata om "business or pleasure" utan snarare business and pleasure. Imorgon kommer jag rapportera direkt från Formex.

Tjillevippen!


Foto: reportagebild från Sköna Hem

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag är en av dina "nya" läsare.

Tycker din blogg är toppenbra!

Så jag fortsätter gärna att titta hit:)

Själv jobbar jag i en colorama-butik på en liten ort i Västra Götaland, där jag stormtrivs.

Hoppas du får en trevlig helg i "storstaden" och då på formex. Lite "avis" är jag allt;)

2009-08-26 @ 08:18:29
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Kristin

Hej Sarabarababy! Jag och Adam är också i storstan i helgen. Då måste vi träffas! Kul, med tjejmilen. Det måste man ju gå och kolla på. Kram kram

2009-08-26 @ 19:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback