I've got mail

      

Idag väntade ett spännade brev innanför dörren när jag kom hem nämligen mitt presskort till Formex. Ja det var väl då ett himla tjat tänker väl ni, och ja, det kan jag hålla med om. Men det är ju bara för att jag känner mig så priviligerad. Kanske skulle jag rycka lite nonchigt på axlarna åt min första pressfrukost men se det har jag inte vett till för jag tycker att det ska bli så uur-spännade! Massa presselit, kanske lite kändisar från designvärlden och framför allt - de bloggare som man bara lärt känna via datorskärmen!

Appropå det så hade jag ju besöksrekord igår! Typiskt, just den kvällen när jag var på speedway. Inte uppdaterade jag bloggen som sig bör och inte kunde jag uppleva trafiken heller. Men förhoppningsvis kommer några av er tillbaka, ni är hemskt välkomna! Allt detta tack var Fixa&Dona och hennes fina inlägg om "den finaste ikea-katalog man kan ha". Varsågod! Det var så lite. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback