Hyacint till värdinnan

Ikväll har jag sedvanligt julmys med kollegorna och eftersom vi bara är tio personer på vår avdelning brukar vi turas om att ha värdskapet. Detta är en av anledningarna att det är så attsingens tyst på bloggen just nu, kvällar och helger tillbringas med släkt och vänner eller arbets- och föreningskollegor under diverse juliga former. Kuligt och juligt men inte vidare bloggvänligt :-).

Jag hittade så söta hyacinter på ICA så jag kunde inte hålla mig utan fixade en liten julkruka till kvällens värdinna. MANDEL kruka, KOTTE julkulor, sidenband och etikett, allt från IKEA. Vacker stjärnarnis kan man köpa i livsmedelshandeln och apelsinerna har jag torkat själv. Voila!


Foto: Sara Zetterström

Kommentarer
Postat av: Hildur - fixa&dona

Gokväll i stugan!

Så sitter man återigen i ett hotellrum... två nätter på raken. Inte utan att man saknar sin lilla familj där hemma. :-) Hoppas du haft en trevlig kväll! Själv har jag kommit fram till flera saker denna kväll. Sånt som kommer göra skillnad för framtiden. Men det känns förvånansvärt bra. :-) Stooor kram!!!

2009-12-07 @ 22:25:00
URL: http://www.kanal5.se/fixaodona
Postat av: Kristina - Kix Koll

Superfint!

2009-12-09 @ 20:39:09
URL: http://kixkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback