11-årsdrömmar

Idag fyller min systerson 11 år. Jag kan fortfarande inte fatta var åren tagit vägen. Här skickade jag en cool tonårsaktig tröja med posten till den lilla 2-åriga killen med myggbett i hela ansiktet som Jesper bar runt på Kolmården. Men han är tack och lov samma lilla mjuka kille, som vi älskar så mycket, innerst inne. Min storasyster är en fena på att baka födelsedagstårta och barnen har alltid fått önska sig ett motiv. Det har varit gubben-i-månen, snögubbar, hästar (har jag för mig) och så denna gång; en önskan från en crosskille. Vad passar då bättre än en häftig svart sak med hjulspår, en av presenterna var nämligen att tillbringa lördagen på MX Arena.


Foto: Malin Linder

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Vilken jättefin tårta! Två kreativa systrar :-)

2009-03-24 @ 22:47:18
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Ingela

Oj, så otroligt läcker. Vilken lycklig kille och få en sån häftig tårta.Det är annat en mina vanliga...

2009-03-29 @ 10:25:20
URL: http://vardagsdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback