I have some catching up to do...

När jag sorterade den gångna veckans post fann jag dessa inspirationsbomber (tycker fortfarande att de olika magasinen kunde släppas lite mer utspritt, som det är nu kommer allihop samma vecka). Jag som inte ens hunnit med Bo Bedre ordentligt sen sist undrar i mitt stilla sinne när jag ska få tid och ro att läsa även dessa. Jag har inte hunnit med att uppdatera mig bland bloggarna heller. Det får bli mindre tv denna vecka helt enkelt, så ska jag återkomma med en liten tidningsrecensering sen. Vilken har du hunnit njuta av?


Foto: Sara Zetterström/Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ingen av dom än så länge, jag ligger efter 1-2 månader hela tiden. Jag har alla utom residence. Vore trevligt om dom snackade ihop sig så att man får en tidning en gång i veckan istället för alla på en gång ;)

2009-03-17 @ 13:47:34
URL: http://frystaapelsiner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback