Formforum - hotellet

Man skulle kunna tro att jag dog på kuppen eftersom bloggen legat tyst sedan dag I av bloggträffen. Det gjorde jag verkligen inte (även om det var en överväldigande tillställning), jag hade bara lite att fixa med som den Little Miss Fix It jag är. Hotellet får ett eget inlägg eftersom det var en stor del av behållningen. Avalon Hotel ligger vid Kungstorget mitt i Göteborg och tillhör nog topp 5 av de lyxigaste hotellen jag har bott på. Designklassiker i både rummen och övriga ytor tillsammans med lite roliga twistar här och var (t ex. lurvig heltäckningsmatta som såg ut som gräskanter längs väggarna i korridorerna) gjorde i alla fall mig nyfiken. Rummet var otroligt fräscht om än lite opersonligt men det kan vara skönt ibland också så att hjärnan får vila lite från alla intryck. Vila gjorde man verkligen för det var absolut utan tvekan de skönaste lakanen jag någonsin sovit i och det bästa av allt var att man faktiskt kunde köpa dem om man ville! Vacker mosaik, stora handdukar, ljuvligt mild tvål från Bvlgari och de urläckra teerna från Kusmi bidrog definitivt till den lyxiga känslan.
Tack snälla Avalon för att jag fick bo hos er!


© Sara Zetterström, Little Miss Fix It 2009

Kommentarer
Postat av: jannice

Kan bara hålla med. Det var fantastiskt!! Skönt att du är tillbaka ;)



Kram

Jannice

2009-11-12 @ 08:42:26
URL: http://www.addsimplicity.blogspot.com
Postat av: Proforma

Det var det enda som var negativt för mig... att inte få bo på hotellet! Åh, vad gott jag skulle sovit! Fina bilder!



Kram Irene

2009-11-12 @ 10:28:14
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Henricks tankegångar

Jag håller med Irene, :Proforma:, till fullo! / H

2009-11-12 @ 13:03:10
URL: http://henricks-tankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback