Äntligen fredag!

Trots att tiden rusar fram och veckorna är allt annat än långdragna och sega är det ändå så fantastiskt skönt med helg! Tid att hämta andan, umgås med vänner och fixa här hemma. Fredag är nog min bästa dag. Jag har alltid jättemycket energi då och efter jobbet brukar kvällen oftast bjuda på något kul. Idag har jag MF (MakeFritt) och ska äta och dricka gott med min vän M. Först ska jag bara mumsa i mig lite mellis och bläddra i årets Skapa Stilen som kom idag. På brickan även jubileumsservetter från Coop, det var tyvärr allt som fanns kvar när jag kom iväg till butiken i förra veckan så är det någon som har en mugg och/eller handduk till övers kan ni väl hojta till!

Trevlig helg kära vänner!

PS. Om ni inte har testat Bregott med havssalt - gör det! Precis så ska smör smaka... DS


Foto: Sara Zetterström

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Själv kom jag inte över vare sig servetter eller handdukar. hade gärna velat ha ett par handdukar. Allt försvann i ett nafs. Känns lite trist att Coop felsatsade med så lite varor. Däremot verkar det vara en del som köpt på sig och nu försöker kränga via Tradera till överpriser.

2009-09-23 @ 15:58:42
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback