Hotellfeeling hemma

Nu sitter jag åter igen i lobbyn på hotellet i Malmö, inget drömscenario ur bloggperspektiv precis men så kan det va ibland! Jag känner mig hopplöst efter i blogg- och inredningsvärlden men försöker ta det hela med ro. Ibland räcker tiden och orken inte till helt enkelt... Jag sänder ett gemensamt tack för kommentarna jag får, som alltid är det ni läsare som håller lågan flammande! (snarar flämtande just nu..ha-ha.)

Helgen ägnades till största del åt att hjälpa en kompis att flytta men något jag däremot tog mig lite tid till var en snabbvisit på Lagerhaus, som f ö är en favoritaffär när det kommer till små toklustiga saker. Där jag såg dessa roliga dörrskyltar a la hotell (lite skadad efter veckans boende månne?). 5 st i en förpackning; "Stick!" "Lämna mig ifred" "Städa mitt rum tack!" "Kom in!" och "Jag kommer strax" De flesta av dessa uppmaningar för i alla fall mina tankar till en tonåring och kanske skulle det vara ett smart system för att undvika tjafs om man har truliga barn. Själv hade jag än en gång behövt hänga den gula skylten på mitt kontor och hoppats på ett mirakel tills jag kommer hem om två veckor... frågan är bara om någon hade känt sig manad?


Mobilfoto: Sara Zetterström

Kommentarer
Postat av: Hildur - fixa&dona

Ja du... det var söta soffpotatisar du skickade mig. ;-) Men det klart. Med den skönsången förstår jag dig. skratt Trevlig vecka på dig! Kraaaam!

2009-09-28 @ 22:22:16
URL: http://www.kanal5.se/fixaodona
Postat av: true religion jeans

Funny eye glasses are destined to be unique and funny if seen from their names. These eyeglasses are mainly used to highlight wearers personal tastes and some trendy elements in the industry. Therefore, they are designed completely different from regular eyeglasses in almost all aspects. As for colors, funny eye wear can be tinted in almost all colors that people can or can not imagine on either the lenses or frames, or both- different color combination can greatly enhance the glamour of these eyeglasses. In addition, these eyeglasses are totally different from regular glasses in terms of sizes and shapes. Comparatively speaking, regular eye wear are made in such a size that can well cover wearers eyes and eye sockets, in shapes that are contrasted with wearers faces. However, funny glasses can be designed in any sizes and any shapes that wearers want. Such personalized or untraditional designs can greatly make these glasses more funny. In a word, these special eyeglasses are designed in unique and untraditional ways, so as to highlight the element of being funny.

2010-08-05 @ 09:43:25
URL: http://www.thomassabocharmsclub.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback