Sofföverdrag beställt!

Tack så jättemycket för engagemang och åsikter! Nu har vi beslutat oss för en ny klädsel och även beställt den. Det blev nummer 1. Jag resonerade som så att det var bättre att bryta av helt med den tätvävda panamabomullen än att försöka likna så mycket som möjligt med den belgiska linneblandningen och ändå inte lyckas helt. Det gjorde ju heller inget att vi sparade en tusenlapp på det valet. Jag vet inte hur ni fungerar men jag vill ofta höra vad andra tycker för att kunna bestämma mig. Inte för att vända kappan efter vinden utan för att magkänslan då säger mig om jag håller med eller inte och på så sätt komma till beslut.

Om ungefär fyra veckor får ni se det slutgiltiga resultatet med båda sofforna vita! Och visst behövdes det lite färg i allt det vita så jag är mer än nöjd med de nya kuddarna från gårdagens pyssel.


Foto: Sara Zetterström

Kommentarer
Postat av: Anna med Totti

Höhö precis som jag tyckte! :)Gillar verkligen kuddarna - ska nog kika på det tyget när man kommer till ikea nästa gång!

2009-09-07 @ 13:37:44
URL: http://totti.wordpress.com
Postat av: Josefine- At home

Jag är också väldigt förtjust i dina kuddar, det färgglada mönstret är så fint!

2009-09-07 @ 21:46:42
URL: http://josefineathome.blogspot.com
Postat av: Sara/Little Miss Fix It

Anna: Tyget är tjockt och fint och väldigt lätt att jobba med så ta en kik vettja. Otroligt prisvärt!



Josefin: Vad kul att du gillar kuddarna och som sagt, tack för att du kommenterade så att jag hittade till dig!



Kram!

2009-09-09 @ 06:30:21
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback