Pappas katt från Frösö Handtryck - eller det lönar sig att vara snäll!

När svärföräldrarna var här förra helgen så lyckades jag lura på svärmor färgglada soffkuddar från Indiska (hallå, man kan ju inte fråga mig vilka de ska välja när valet står mellan beige och rosa/grönt och tro att jag ska välja något annat än det sistnämnda!) Jag tror att hon fick blodad tand för väl hemma hos oss fick hon även med sig två av våra färgglada soffkuddar hem. Det lönar sig att vara snäll för igår hade vi fått ett litet paket med posten, som "kompensation". Fina, fina grytlappen Pappas katt, av Karin Mannerstål och hennes pappa från Frösö Handtryck (det var alltså i det här tyget och inte detta som pappan har ett finger med i spelet). Mister man en färgklick kommer det strax en åter. Tack snälla Christina!


Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback