Finn ett fel

I vardagsrummet har vi tre (ochenhalv) friliggande takbjälkar, något som verkligen utgör en stor del av lägenhetens karaktär. På en av dem kör våra PLAYSAM-bilar, som Jesper och jag fick i respektives 30-årspresent av ett par kära vänner, både lekfullt och fint tycker jag. Men det är något som är galet med bilden, ser du det med?

De kör ju nedcab:at - fast det fortfarande ligger snö ute!!

Hi-hi, förhoppningsvis gör våren snart entré och då är det helt normalt att sportbilarna kommer fram. Något annat som kommit fram i nybildade BRF Melrose är ett uppenbart uppdämt renoveringsbehov för här springer det målare i huset, IKEA HOME PLANNER-verktyget glöder hemma hos grannen och jag vaknade av golvläggningsbank från lägenheten bredvid. Jag har en underbar känsla av att det kommer att bli en bra dag idag. Först (nu genast) ska jag sticka iväg och köpa lite målarfärg till projekt arbetsrum 5.1 och sen har jag lovat maken en heldag på stan med fokus på enbart hans intressen. Jag ska försöka att hålla det löftet och bara kika i någon eventuellt förbipasserad inredningsbutik med ena ögat...


Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback