Bakom kulisserna

Efter en lååång men ack så rolig arbetsdag bestämde jag mig för att ge mig själv en present som ett extra incitament - hårt arbete lönar sig. Särskilt roligt blir det om man ber expediten att slå in varan så att det verkligen blir en paket att öppna när man kommer hem. Eller hem och hem, nu är det ju hotellrummet som gäller, som denna gång har en lätt orientalisk touch. Sen middag, paket och en stunds bloggläsning innan jag garanterat somnar ovaggad. Håll tummarna för att morgondagen rundas av lite tidigare så att jag hinner visa några bilder från bygget. Vad det är i paketet? Här är en långsökt med rolig ledtråd.



Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: Hildur - fixa&dona

Oho, snyggt iPhone-skal du inhandlade till sist! ;-) Usch jag är superdålig på att klura ut såna där ledtrådar. Jag väntar snällt och tålmodigt tills du öppnat paketet! Kram!

2010-05-31 @ 23:33:18
URL: http://fixaodona.se
Postat av: Jenny

Jag har inte lämnat kommentar här förut, men jag gillar din blogg och läser när du uppdaterar. Som den miljömedvetna jag alltmer och mer blir nu, har jag förstått att små bäckar... du vet. Presentinslagningen, var den verkligen nödvändig? Jag tänker på små saker i min vardag som är egentligen är onödiga och belsatar miljön, dom väljer jag bort! T.ex. små påsar som man får i affären, tackar jag nej och stoppar den köpta saken direkt i väskan eller i den större påsen som jag redan har i handen. Bara en liten tankeställning.

2010-06-01 @ 06:59:50
Postat av: Karodie

Jag har no clue. Men Edvin tyckte i alla fall att videon var rolig! Puss

2010-06-01 @ 07:13:59
URL: http://vardagdeluxe.blogspot.com
Postat av: Sara/Little Miss Fix It

Hildur: Det fanns ju liksom inget annat alternativ! ;)



Jenny: Vad roligt att du gör din röst hörd, du trogna läsare. Du har helt rätt och ska veta att jag inte låter paketera saker systematiskt utan betänkligheter men gör emellanåt ett undantag mot mina principer. Nu kommer även din röst att stämma in i mitt eget resonemang nästa gång jag överväger något liknande. :) Bra att uppmärksamma omgivningen om de egna valen, många bäckar små som sagt. Kram



Karodie: Hi-hi ni söta. Jag förstår Edvin, det är ju en svängig bit!

2010-06-01 @ 07:29:14
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback