Inspirationsutbränd på kontinenten

Om det finns något som heter inspirationsutbränd så tror jag att jag lider av det just nu. Jag är åtminstone lite svedd i kanten efter de senaste 24 timmarna intrycksöverskott. Det gångna dygnet har jag nämligen tillbringat tillsammans med mina två nya mentorer (mer om dem senare!) och fem kurskamrater i Home Furnishing Program och med fokus på medvetet leverne, återbruk och alternativa livsval har vi bl. a hunnit med återvinningsdesign i Växjö, en ekoby, två kloster på Österlen och en arkitektritad skokartong för att nu parkerat i Köpenhamn. Efter att ha suttit bakom ratten sedan klockan åtta i morse är det inte utan att hotellsängen på Vesterbrogade lockar väldigt mycket. Nåväl if you snooze you loose som Sofie Fahrman säger så det är väl bara att skölja John Blund ur ögonen och svida om för en afton i Meatpacking District...


Foto: Sara Zetterström, little miss fix it

Kommentarer
Postat av: Konstiga Lilian i USA

Vilken himla fin blogg du har! Fylld med inspiration och fina ting. Här stannar jag en stund till :) /L

2011-12-09 @ 03:29:41
URL: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback