Livstecken från Holland

Det var inte meningen att bjuda på bloggtorka så här under utbildningsveckorna, men p g a några fullspäckade dagar i Amsterdam och ett allt annat än modernt hotell (ursäkta, dags för wi-fi kanske?) har uppdateringarna låtit vänta på sig. Jag har dessutom gått och blivit tokförkyld och med Kleenex som rumskompis och lite panodilhög är jag nu incheckad på Westcord Hotel i Delft, ett stenkast från IKEA Concept Center och varuhus. Hela hotellet är inrett med ikeamöbler och jag kan åtminstone namnge ett tiotal på rummet. Hej arbetsskada! Här i Delft väntar intressanta dagar på Inter IKEA Systems som äger ikeakonceptet och vi ska prata framtida bostadstrender, Systems i allmänhet och IKEA i synnerhet. Jag ser väldigt mycket fram emot denna vecka som avslutas med ytterligare ett par dagar i Amsterdam. I skrivandets stund förenar jag nytta med nöje genom att kurera mig med vila samtidigt som jag försöker göra de senaste dagarna bloggrättvisa, here go:


Foto: Sara Zetterström, little miss fix it

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken superintressant vecka du har framför dig. Skulle oxå vilja åka till Delft..verkar spännande där.

Krya på dig.

Såg oxå innan jag läste texten under bilden, att det var väldans vad det såg ut att vara mycket IKEA produkter på det där rummet!

2011-12-11 @ 22:52:36
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mysigt foto!



//Anna

webshop www.avanna.se

snygga tshirts linnen magtröjor tygkassar m m

2011-12-11 @ 23:06:03
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback