Stef Bakker

På fredag flyger jag ner till Amsterdam och i nästa vecka kommer jag hälsa på hemma hos arkitekten och designern Stef Bakker. I can't wait som man säger på ren svenska... Fick ett mejl med hans portfolio eftersom hemsidan är lite eftersatt och här kommer lite tittgodis. Jag dööör. Ni vet väl hur mycket jag tycker om den där lite smutsiga holländska stilen vid det här laget. Kanske har ni redan sett några av hans alster hos Lotta, hon har nämligen varit inne och norpat dem från min kollega Marte, men här kommer några av mina favoriter:








Foto: bilder från Stef Bakkers portfolio

Kommentarer
Postat av: pernilla

Men va sjutton! Nu läste jag ditt inlägg längre ner. Var det du som satt i soffan nere i receptionen i måndags morse? Jag sneglade i förbifarten när jag skyndade mig upp för trappan men var inte säker på att det var du. Sorry om så var fallet. Nästa gång kommer jag fram och hälsar. Som så många tidigare har sagt så verkar ditt jobb så fantastiskt roligt. Jag sitter på andra våningen i rummet bredvid designeravdelningen. Kul att hänga med i vad som händer där och på tredje :)



Kram!

2011-12-07 @ 21:29:26
URL: http://vitaparlor.blogspot.com
Postat av: EMJA

Vilken rolig och inspirerande blogg du har !

Finns ju jättemycket kul att läsa om :D

2011-12-07 @ 23:06:13
URL: http://emja.blogg.se/
Postat av: Berså

Ser fantastiskt ut !!!

2011-12-09 @ 08:17:23
URL: http://bersabutik.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Hej!

Jag fullkomligen älskar skrivbordet på näst sista bilden och bara måste ha det!! :)

Har du ngn aning om var det kommer ifrån?



Tack på förhand och god jul!

Cecilia

2011-12-22 @ 18:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback