Vårkänslor

Finns det något bättre än att vakna upp till en krispig vintermorgon? 5 minusgrader och strålande sol gör att i alla fall att jag, lite paradoxalt, får vårkänslor och med solkyssta tulpaner i motljus tänkte jag inleda den här helgen med att röja och rensa lite här och var. Klädkammaren och kontoret är heta kandidater på vårstädningslistan... Det känns som en never ending story, det är som om dessa utrymmen ständigt inbjuder till oreda här hemma. Var har du svårt att hålla ordning?


Foto: Sara Zetterström, Little miss fix it

Kommentarer
Postat av: tinajo

Hu, mitt kombinerade pysselrum/kontor och köksbordet är totalt omöjliga att ha snygga tyvärr. Försöker komma på något system men sedan glömmer jag det efter ett tag och då blir det ju likadant igen. :-(

2011-02-12 @ 10:52:17
URL: http://www.tinajoathome.blogspot.com/
Postat av: Åse - Interiörguiden

Mitt hörn av soffan som fungerar som kontor, pysselrum och middagsbord, ja du hör ju hur det låter, där råder ett konstant minikaos!

2011-02-13 @ 09:19:13
URL: http://www.interiorguiden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback