2011.01.01

Ny dag och nytt år. Idag är det en riktigt snygg sifferkombination i kalendern och jag känner mig väldigt laddad och sugen på allt som 2011 har att erbjuda. Det började mycket bra med smoothie och hjärtpannkaksbrunch tillsammans med min fina man. Extra härligt känns det med vetskapen att även morgondagen innebär en ledig dag med utrymme för hemmafix och nystart. Jag tror det är nyttigt för de flesta att starta om lite emellanåt och vilken dag passar bättre än den första på ett nytt år? Jag brukar inte avlägga några orealistiska nyårslöften som att sluta med än det ena än det andra, förändra starka personlighetsdrag eller bli mer hälsosam. I år är inget undantag för jag har lovat att försöka lära mig att gå på händer detta år, en rolig och lagom knasig utmaning. Vad stod du och lovade dig själv vid tolvslaget?


Foto: Sara Zetterström, little miss fix it

Kommentarer
Postat av: Petran på DesignInsight

Jag håller med! Skönt med nystart då och då...Vilket roligt löfte du gjorde, jag är gammal gymnast så gå på händer det kan jag =) Själv så lovade jag mig själv det gamla vanliga..5kg ner innan sommaren!



Du har en mysig blogg, jag läser alltid dina inlägg =) Gott nytt år! Petra

2011-01-01 @ 17:08:18
URL: http://designinsight.blogg.se/
Postat av: Frida

Gott nytt 2011! (lite sent på bollen eftersom jag varit borta på semester i en dryg vecka... men bättre sent än aldrig right?)



Hoppas 2011 blir fantastiskt med eller utan avancerade nyårslöften. Gillar din stil och dina inlägg. Keep up the good work.

2011-01-02 @ 09:44:06
URL: http://www.trendenser.se
Postat av: Frida

Gott nytt 2011! (lite sent på bollen eftersom jag varit borta på semester i en dryg vecka... men bättre sent än aldrig right?)



Hoppas 2011 blir fantastiskt med eller utan avancerade nyårslöften. Gillar din stil och dina inlägg. Keep up the good work.

2011-01-02 @ 09:57:08
URL: http://www.trendenser.se
Postat av: Frida, igen

Oj, nu blev det dubbelpublicerat.... Blogg.se i say... Men, men bättre twice än inte alls :-)



Kram i alla fall!

Vi kan väl höras på Facebookmailen och fortsätta vår framtidskonversation där

2011-01-02 @ 09:58:17
Postat av: Anna med Totti

November och december känns som jag gick i en dvala och tappade koll på allt men nu fick jag istället en jätte dos av dig! :D Gillar din blogg skarpt och ska gå in här oftare nu när jag är åter i verkligheten... Mitt nyårslöfte var att bli bättre. På allt. Känns överkomligt. ;-)

Kram

2011-01-04 @ 21:25:17
URL: http://annatotti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback