Bloggutdelning

Oj, oj jag känner mig hopplöst efter i bloggosfären just nu. Förra veckan bjöd på mycket jobb/efterjobbhäng med kollegorna och spontanbesök från Gotland. Jag tokgillar spontanbesök och uppskattar att vi har så flexibla vänner varför datorn stått orörd och nästan bortglömd i flera dagar. Till följd av detta gapar bloggen tom på nya inlägg, men här kommer det äntligen lite bloggutdelning! Sällan hoppar jag på utmaningar eller teman i bloggen men när nu inredningsbloggare här och var listar favoriter (tack snälla Sandra och Henrick!) ska jag inte vara sämre, för kanske kan jag bidra med en eller annan ny ädelsten från just min länkskatt? Här kommer 5 bloggar som jag gillar antingen för att deras "tone of voice" är så välformulerad och kamratlig eller för att deras illustrationer och bilder is to die for - eller rent av en kombination! Klicka på skärmdumpen för att komma till bloggen.


















Kommentarer
Postat av: Hildur - fixa&dona

Fina bloggtips du bjuder på idag! Hoppas din måndag var en lyckosam sådan! Kraaam!

2011-01-17 @ 22:49:49
URL: http://www.fixaodona.se
Postat av: anness.se

Jag känner mig hedrad :D

2011-01-18 @ 09:03:58
URL: http://www.anness.se/blog
Postat av: Tina-kusina

På tv:n som står på i bakgrunden när jag fixar i köket var det nyss ett reportage med Lisa Bengtsson i GoKväll - ett namn som till o med jag har lärt mig känna igen :)

2011-01-19 @ 19:00:24
Postat av: Jenny

Godkväll!! Det var bl.a. fr underbara Clara jag fick iden kring mina köksstolar! Bloggvärlden är inte så stor för oss som läser det bästa:) tack för titten! Nu ska jag släcka lampan och ladda inför veckans sista arbetsdag... Ha en bra helg! Kram fr mig!

2011-01-20 @ 22:30:52
Postat av: Jenny

Godkväll!! Det var bl.a. fr underbara Clara jag fick iden kring mina köksstolar! Bloggvärlden är inte så stor för oss som läser det bästa:) tack för titten! Nu ska jag släcka lampan och ladda inför veckans sista arbetsdag... Ha en bra helg! Kram fr mig!

2011-01-20 @ 22:30:55
Postat av: Jenny

Godkväll!! Det var bl.a. fr underbara Clara jag fick iden kring mina köksstolar! Bloggvärlden är inte så stor för oss som läser det bästa:) tack för titten! Nu ska jag släcka lampan och ladda inför veckans sista arbetsdag... Ha en bra helg! Kram fr mig!

2011-01-20 @ 22:32:32
Postat av: Anonym

Det är svårt att skriva inlägg fr iphonen!!! Jenny

2011-01-20 @ 22:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback