Fredagsfeeling och fräscha funderingar

Idag är det inte utan att jag har lite fredagsfeeling, jag har tagit en semesterdag på fredag vilket betyder fyra lediga dagar och sovmorgon imorgon. På agendan står hårt arbete, dels måste formen vässas inför 2011 års fysiska utmaning Tjejklassikern som jag ska påbörja i februari men framför allt håller jag på att moderera bloggen. Jag har sagt det förr men avbrutit försöken efter protester från läsare som tyckt att den varit bra som den är. Men nu är det dags, nytt och fräscht - lite personligare, mycket mera jag! Här vankas det sen supé och lite vin. Jesper lagar maten och jag gör salladen. Ser ni vad nyfiket paprikan kikar över kanten på skålen? Suddigheten bjuder jag på. Skål!


Foto: Sara Zetterström, little miss fix it

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

Nej nu är jag halvtrött och önskar att du ska sussa så gott! farligt att lägga huvudet på kudden för hårt så måste sova när man är någorlunda pigg (: så man fortfarande har kontroll

God natt :D .. haha :)

2011-01-06 @ 04:30:34
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Anna med Totti

Härligt stilleben! Me likey färgerna.

2011-01-06 @ 21:45:08
URL: http://annatotti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback