Tidningsfavorit 1 - hemma hos Elin Kling

Efter gårdagens inlägg om den dramatiska tidningskatastrofen där inredningmagasinen låg i drivor här hemma fick jag frågan vilken tidning som blev favoriten. Om sanningen ska fram så hann jag väl inte riktigt igenom alla innan John Blund dök upp men med ett sådant utbud var det svårt att inte hitta lite godbitar och här kommer två av reportagen som definitivt får mitt gillande!

Först ut är hemma-hos-reportaget i Residence från Elin Klings östermalmstvåa. Och när jag uppdaterade min bloglovin insåg jag att jag inte var ensam om att förtjusas. Någon direkt helhet av bostaden får man inte men ju mer jag läser om henne desto mer fascineras jag av Elin som verkar vara en ödmjuk och framgångsrik tjej, en kombination som inte är helt självklar. Snygg pojkvän i reklambranchen, Wegnerstolar, annorlunda pratprylar på soffbordet och en imponerande skosamling gör att i alla fall jag gärna skulle titta in på ett litet fredagsmingel hos fröken Kling.


Foto: Andreas Lundberg för tidningen Residence

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback