Blind date

Gästrummet var redan upptaget när jag kom fram till bästisfamiljen igår, en viss AGUST stod bredvid sängen och gratulerade mig. Bästisen hade lejt bästismannen att åka till det det stora möbelvaruhuset med den begränsade upplagan, gudsonen ritade en teckning, mannen monterade medan bästisen inredde det nybyggda rummet och guddottern bjöd in till dop och gjorde blind daten möjlig. Nu har AGUST och jag delat rum en natt och förälskelsen har redan börjat utvecklas till kärlek. Det bästa är att denna snygging får följa med hem till Kalmar på söndag. Men Jesper då? tänker ni. Ja, han är inte den svartsjuka typen utan har varit en del av konspirationen i flera veckor...
Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix it

Kommentarer
Postat av: Hildur - fixa&dona

Vilken dunderfin överraskning! Kan tänka mig att du blev kär. ;-) Själv är jag helt slut efter en helg med spacklande och slipande. Just slipa är nog det värsta jag vet, så denna helg har det inte varit lika roligt som vanligt att renovera. Men om tre veckor är vi på plats i funkishuset. Galet! Önskar dig en underbar vecka! Krrraaaaam!!!

2011-05-22 @ 22:53:08
URL: http://www.fixaodona.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback