Som man sår får man skörda

Early to bed, early to rise... Vaknade av att lägenheten badade i ljus, hur härligt som helst! Idag ska vi äta hotellfrukost på stan med ett par kompisar och sen tänkte jag friska upp mina barndomsminnen och åka på betessläpp, fast på den tiden var det ingen turistattraktion utan en helt vanlig företeelse på min dagmammas bondgård. Eftersom vi inte ska vara på hotellet än på någon timme så försöker jag hinna med att tömma fröpåsarna och så några rader, en för mig ny sorts inredningstidningar - med trädgårdsfokus kommer väl till pass i denna odlingsdjungel. De fina zinkskyltarna fyndade jag på IKEA för några år sen och jag visste väl att de skulle komma till användning!
Foto: Sara Zetterström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback