Att vara på banan igen

De senaste dagarna har jag sett på svåra franska filmer, läst modemagasin (flärdigt att som Elin ha ett eget och vara på omslaget i v a r j e nummer) och jo, ätit praliner minsann. Drog jag vinst i makeslotteriet eller vad?! Och vet ni, efter senaste provtagningen så ser mina värden bättre ut! Så jag smet en sväng förbi Formex för en snabb uppdatering på vad branschen erbjuder framöver, rapport kommer. Efter dagens strapatser är jag lite matt i lacken så tur att det är ett lugnt kräftkalas hos svärföräldrarna som hägrar nu. Jag har dekorerat bordet med lite rönnbärsklasar för att matcha skaldjuren. Denna bildserie är onekligen något av en copycat till Fridas inlägg, men hon har ju köpt likadan klocka som jag idag så vi är väl lika goda kålsupare eller jag menar gillar samma lika...


Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It


Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt att värdena är bättre! Ditt värde är iaf på topp!

2011-09-03 @ 21:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback