Formex hösten 2011 - i mässpåsen

När man kommer in i pressrummet är det lite som att vara i en godisaffär där man går och väljer bland alla kit som företaget lagt fram. Jag kikar oftast närmare på dem som tilltalar mig rent estetiskt. Sa jag i tidigare inlägg att jag inte influeras av trender? Tillåt mig småle - detta är den större delen av det som följde med mig i hem i mässpåsen. Oblekt, naturligt, hantverksmässigt och grafiskt. Det är sånt som faller mig på läppen just nu. Lustigt hur det kan komma sig va!?


Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Det var roligt att läsa lite om Formex hos dig eftersom jag inte var där själv denna gången.

2011-09-04 @ 21:20:50
URL: http://houseofjammi.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback