Prego preggo

Efter en heldag ute på mässan idag är jag nu så trött att ögonen går i kors. Gårdagen ska vi inte ens prata om energi-mässigt. Man kan tycka att jag borde lärt mig av erfarenheten från förra året då jag visserligen pep omkring på mässområdet hormonstinn efter den första IVF:en, men inte ens var i närheten av att vara två på det sättet jag är nu (och då pratar jag inte om Frida). Frida ja, hon har verkligen tagit med mig på en mässresa extravaganza. Det är tack vare henne jag och vilda bebin snart ska sussa sött i hotellsängen modell kingsize här på Sheraton Diana Majestic. Som tack får hon lyssna på mina snarkningar (och skriva mastodotlånga blogginlägg, kika in här för en superrapportering av vad vi har för oss) istället för att uppleva Milano by night... Men i morgon, då jeflar - då gäller det att ladda än mer än jag gjorde i bl. a karmstolen Raw hos Muuto (och i femton andra montrar med sittmöbler) för då har jag lovat att preggot är på G. Varsågoda. Eller prego som man säger på italienska.

Och för att vara lite realistisk så får min rapportering nog komma lite pö om pö framöver, jag har liksom fullt sjå att uppleva allt här på plats. Ciao så länge!


 

Foto: Sara Zetterström och Frida Ramstedt

 


Kommentarer
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Åh vad roligt med mässan i Milano och vilken fin mage du har!

2012-04-20 @ 23:51:20
URL: http://www.Inspireramera.se
Postat av: Victoria

Herregud vilken sjukt fin mage!

2012-04-21 @ 10:15:50
URL: http://wiffi.blogg.se/
Postat av: Lotta B

Vad fin du är!!! Kramar Lotta Potta

2012-04-21 @ 10:30:07
Postat av: Mor Lisen

Åååååååh!

Vilken underbar mage!!!

Jag ryser och blir varm i hjärtat och bara läääängtar till att bli mormor åt Vilda Bäbin :))

Måste även säga att det är fantastiska bilder på allt vackert, läckert, annorlunda och orginellt på mässan i både din och Fridas blogg!



Puss på dig, du vackra <3

2012-04-25 @ 22:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback