Gott slut och godare nytt!

Det här blir årets sista inlägg. Jag sitter med håret inpackat och mannen står och stryker smokingskjortan med Marsipanrosen bredvid sig glatt påhejandes på inandning. Hon låter som en fasan. Om ett par timmar ska vi vara hemma hos kompisars kompisar med caterad middag och det var det smartaste som någon småbarnsförälder kom på tror jag. Imorgon tänkte jag blicka tillbaka på det gågna året med en krönika över tvåtusentolv, fast just nu längtar jag som in i bomben efter det nya året. Ut med det gamla och in med det nya så till er alla från Little Miss Fix It - Ett riktigt gott slut och ett ännu godare nytt år!
 
 Foto: IKEA, Livet Hemma

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gott nytt år! :-)

Svar: Tack detsamma!
Little Miss Fix It

2012-12-31 @ 18:22:50
URL: http://lovejournal.blogg.se/
Postat av: 2-barns-mamman

God fortsättning på det nya året till er!

Svar: Ja, detsamma, detsamma tack!
Little Miss Fix It

2013-01-02 @ 23:13:36
URL: http://askmolnochrosaludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback