Julhälsning och radiorim

Ganska tidigt tassade jag upp imorse för att fixa det sista inför avfärd. Om det nu blir någon. Marsipanrosen har nämligen kört en proteströrelse värt namnet de senaste fyra kvällarna, vilket innebär något hålögda föräldrar... Så vi vet inte riktigt om vi vill utsätta släkten för detsamma, de har ju varit rätt snälla i år.
 
Hur som helst så vill jag önska alla en riktigt GOD JUL! Och om ni vill kan ni slå på P4/Kalmar så kan ni höra mig i rimstugan från 09.00 och en stund framåt, eller om ni får höra just mig vet jag inte, men sitta där och rimma på lyssnarnas paket ska jag minsann. Ha en riktigt fin julafton hörrni, och glöm sen inte släcka ljusen!
 
Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad kul med en rim stuga! Den skulle jag behövt ringa till... En God Jul tillbaka!

2012-12-25 @ 20:46:58
Postat av: Lisa

God fortsättning! Hoppas ni haft en fin jul. Kram

Svar: Gott slut! Julen var mild och jag likaså ;) Nu blir det nya friska tag... Kramkram
Little Miss Fix It

2012-12-27 @ 09:28:27
URL: http://www.pyssellisasblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback