Dagen efter bloggeventet

Det är inte utan att jag är lite matt i lacken efter helgens tjejhelg deluxe. Ja först och främst lite kvalitetstid med Frida. Blir alltid så pepp efter en dejt med den kvinnan. Och sen mötet med alla andra tjejer (sportade blott 3-4 män) och gamla goda bloggkollegor. Det var ranelidska, sminktips, hårstyling, lotterier, goodiebags (i plural), tapas och skratt. Det skålades och skrattades och det var nästan att jag körde en 24-timmars i vaken tid. Kolla in alla detaljer hos Emma själv, en stor eloge som arrangör till henne. ALLT var så välfixat! Nu har jag precis vinkat av fru Ramstedt och dukat upp datorn här på Espresso House där äppelmusten är att dö lite grann för.

Kollade nyss avgångarna och kan inte hitta den som stämmer överens med min bijett så det är nog bäst att jag lägger lite energi i den frågan så att jag kommer hem någon gång... Ha en skön söndag!


Foto: Sara Zetterström, Little miss fix it

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej Sara!

Vill bara säga en sak. Det finns många stora inredningsbloggar och du nämner själv ibland vänner och bekanta som t.ex. Trendenser. Jag följer inte Trendenser, jag följer dig. Inget illa menat mot din vän Frida men jag blir fastnar helt enkelt mer för din är för hennes och många andras. Du gör mig mer inspirerad. De större bloggarna är fyllda med reklam och uppdateringarna känns lite mer slavmässiga ("det-här-är-mitt-jobb"-stilen), jämför med din som är renare och mer entusiastisk och äkta. Då tar jag hellre att inläggen kommer lite mer sällan och ibland med ojämna mellanrum :) Kram (fast vi inte känner varann) /Linnea

2012-02-12 @ 15:56:44
Postat av: Att vara någons fru

<3

2012-02-12 @ 16:15:26
URL: http://www.attvaranagonsfru.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback