Inspirerande hembesök

Idag har vi just presenterat våra hembesök för ett sextiotal kollegor. Vi satte ihop presentationen i fredags och jag fick då tillfälle att titta igenom bildmaterialet, tur i "hål-i-fickan"-oturen så hade jag sparat alla foton innan kameran försvann i Prag. Den här lösningen på tidningsförvaring tycker jag om, man har ställt dem i BLADET glasvas från IKEA, klart snyggt. Klara vaser passar väldigt bra till förvaring, jag hittade själv ett nytt användningsområde i morse som jag ska visa senare. Mindre snyggt är kanske denna färg på väggen men vaddå, smaken är ju belant som baken - delad.

Appropå baken. Som lite kuriosa så kan jag berätta att toalettlocket ALDRIG är öppet efter användning hemma hos oss något jag ser hemma hos många andra. Nu är ju jag knappast någon Feng Shui-expert men jag har hört och tagit fasta på att positiv Chi (energi) sugs ner i toaletten om locket är öppet. Dessutom föredrar jag tjottan lite mer inkognito än a la too much information... Men det kanske bara är jag?


Foto: Sara Zetterström, Little miss fix it

Kommentarer
Postat av: Hildur - fixaodona.se

Det är ett big no-no här hemma, att lämna locket öppet alltså. :-) Så det är lätt att lista ut när någon utanför familjen lånat toaletten. ;-)

2012-02-13 @ 16:55:37
URL: http://fixaodona.se
Postat av: Jenny F

Precis så känner jag med, jag blir nästan märkbart sur på folk som lämnar locket uppe hemma hos oss. Jag fattar inte grejen, visst stänger man när man spolar, eller?

2012-02-15 @ 05:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback