Nya hyss av Emil

Ännu ett par blogglösa dagar har passerat tyvärr, jobbet tar all energi just nu, men jag är naiv nog att tro att det kommer en förändring ha-ha. Igår drog stormen Emil in över Sverige. Hur många stormar kan man ha under en säsong? I brist på snö får vi hålla till godo med vind här i söder... Hur som helst är alla tåg från Kalmar inställda och jag har suttit uppkopplad här hemma med teamet både mejlledes och via telefon, hur bra som helst. Deadlines närmar sig med STORMsteg (ragadish!) och skisser på nya layouter ska levereras imorgon så då är det toppen med ett ljusbord på hemmaplan. Jesper tycker att det tar alldeles för stor plats men jag gillar verkligen mitt höga extra arbetsbord mitt i rummet, skivan VIKA BLECKET på bockarna VIKA ARTUR. Klämlampan är ett loppisfynd med perfekt patina. Appropå patina så bjuder jag på ett porträtt dagen till ära men det blev svart/vitt eftersom det är mer förlåtande mot ett januaritrött ansikte i datorns sken. Nu är lunchrasten slut här hemma och jag måste jobba vidare, hoppas att Emil inte ställt till värre hyss...



Foto: Sara och Jesper Zetterström

Kommentarer
Postat av: Hildur - fixa&dona

Halloj! Den där ritplattan måste vi diskutera nån dag. :-) Har en likadan här hemma, men har några funderingar som du förhoppningsvis kan hjälpa mig med. Stor kram! Förresten. Tänk... nu är det snart ett år sedan vi klättrade på höga höjder och satte fiskar i taket. ;-) En härlig helg!

2012-01-07 @ 00:51:51
URL: http://www.fixaodona.se
Postat av: Sara - Little Miss Fix It

Hildur: Anytajm daling, även om jag inte utnyttjar Bamboons fulla kapacitet. Otroligt vad fort det går, och inte har jag snyggmålat trappen än... Det var en fantastisk helg!! Kramkramkraaam

2012-01-07 @ 16:46:06
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback