Välkommen till Sveriges just nu sämst uppdaterade inredningsblogg!

Här blir det inte många inspirerande hemma-hos-bilder, DIY, nylanserad design eller övriga LMFI-projekt publicerade. Och det är ju dessutom precis lika tråkigt att ursäkta sig hela tiden som att gång på gång läsa ett inlägg från en skuldtyngd bloggare så det blir inget av den varan. Jag säger bara; var tålmodig, kolla arkivet, läs ikapp någon annan grym ny blogg eller testa att gjuta något i betong - allt är ganska tidsödande faktiskt och under tiden så ska jag samla ihop lite energi, tid och lust att bli din bästa fixarfröken igen. Och är det jobbigt att uppdatera webbläsaren var och varannan dag (ifall - ifall jag levererar ett inlägg) så kan ni alltid följa mig på Bloglovin' - gratis och supersmidigt och det bästa är att du aldrig missar en uppdatering - när den väl kommer.


Foto: Sara Zetterström, little miss fix it

Kommentarer
Postat av: Jessica

Följer dig redan på Bloglovin och som du säger, då behöver man inte bli besviken på icke-uppdateringar, bara glad och lycklig över uppdateringar när de väl kommer! Längar och väntar (känn ingen press :)! Trevlig helg!

2012-01-14 @ 19:05:18
Postat av: gs

Grym bild!

2012-01-16 @ 23:24:30
Postat av: Anna

Inspirationen kommer och går. Ibland är ett ordentligt miljöombyte det bästa! Eller kan det räcka med en solig dag och kameran i handen. :) Ska lägga upp bilder på bebben i magens rum sen. Inte för att jag har en inredningsblogg men dock. :)



Kram

2012-01-31 @ 10:50:56
URL: http://annatotti.se
Postat av: Viktoria

Vilken vacker och dramatisk bild :)

2012-02-09 @ 23:18:05
URL: http://rosyred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback