En förmiddag på det stora möbelvaruhuset

Nu tar jag sista macktuggan efter en lång morgon framför datorn. Ska strax haka på släpet på bilen och bege mig till det stora blå möbelvaruhuset för att hänga på låset. IKEA är ju helt outstanding när det kommer till garderobsinredning tycker jag, och deras planeringsverktyg är toppen där man kan mixa och matcha olika lådor och hyllplan vilket passar perfekt då delar av den nya klädkammaren är platsbyggd. Så det är alltså detta jag ägnat morgonen åt, att dubbelkolla att jag fått med allt. Förutom inredning och hängare av olika sorter så står gästsäng och dold förvaring på inköpslistan. Som aldrig har varit längre. Så den här förmiddagen vet ni var ni hittar mig...
 
Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It
 
 

Kommentarer
Postat av: kina

IKEA är kärlek!

En av de saker jag saknar mest att ha i min närhet nu när jag bor utomlands. Ska man inreda en lägenhet för bara ett tag och inte vill slösa för mycket pengar är det ju svårt att hitta en bättre motsvarighet!

Svar: IKEA är bra på mycket. Att vara arbetsgivare texempel... ;)
Little Miss Fix It

2012-07-04 @ 13:24:35
URL: http://lewandowskas.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback