På milimetern

Ibland har man millimetrarna på sin sida. Och ibland inte. För att maximera utrymmet i gästrummet/kontoret tänkte jag bygga upp sängen på fläktskåpstommar från IKEA. Perfekt förvaring för kontorsprylar som hålslag, tidskriftssamlare och pärmar med viktiga papper, sånt man inte behöver komma åt dagligen. Trodde jag. Förmodligen blandar jag ihop detta skåp med GALANT för det är tusan på millimetern att det inte går in en stående pärm, och då än mindre en tidskriftssamlare. Well, well. Tänker man inte rätt så får man tänka om. Nu får pärmarna ligga ner och jag får köpa till extra hyllplan istället och det går ju också bra, för är det något jag kan vara säker på så är det att dold förvaring alltid behövs.
 
Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sjutton vad spännande! Hoppas vi kommer att få se lite från det som är färdigt sedan. Du måste vara helt otrolig som inredare..!

Ps. Just nu njuter vårt ekollon av att vara utomhus i stora vida världen..den växer så det knakar. Har satt den i en stor kruka nu. Återkommer när det blir plantering i trädgården bredvid de andra träden.. :-)

Svar: Jag lovar att visa mer bilder sen/snart.. när det är mer färdigt :) Vad roligt med lilla eken, mina är som två ojämna tvillingar, en växer och frodas och den andra är väldigt sen och eftertänksam i sin vas. :) Kram och tack för att du kikar in på bloggen!
Little Miss Fix It

2012-07-08 @ 19:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback