Same same but different

Trodde du för ett ögonblick att du svängde in på fel galax i cyberrymden när du kom in på Little Miss Fix It idag? Du är där du ska vara, jag lovar. Det är samma fingrar på tangenterna och jag kommer troligtvis inte börja skriva om mode eller något annat som jag inte brukar skriva om, det är bara nya bloggkläder som sett dagens ljus. Jag vet inte hur många utkast och förslag som ligger och dammar på diverse hårddiskar sedan bloggens födelse men idag gjorde jag slag i saken, friskade upp kodknackarminnet och bytte header. En liten illustration som f ö kom till som ett "telefonklotter" på en föreläsning för några veckor sen. Det kommer kanske dyka upp lite småförändringar här och var framöver i ett steg att utveckla bloggen till det jag är idag och inte det jag formade för snart sex år sedan. Hoppas att du fortfarande känner dig som hemma!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättefint sidhuvud, tror att du kommer att trivas med den. :)

2012-03-15 @ 22:51:47
URL: http://www.form-re-form.se/blogg
Postat av: [room] by sofie

Wow, vad fin header! Den passar dig super. Det är när man minst anar som saker ibland blir till! Hoppas du mår fint vännen.



Kram och trevlig helg!

Sofie

2012-03-16 @ 09:41:17
URL: http://www.roombysofie.se
Postat av: Sandra

Hmm, tyvärr så ser jag inget sidhuvud alls. :( Bara alldeles vitt däruppe.



Ha en skön helg!

2012-03-16 @ 10:19:11
Postat av: Sara - Little miss fix it

Tack snälla ni!! Sandra, bra att du upplyste mig, jag har förstått att det är åtminstone problem i Explorer. Jobbar på det tekniska...

2012-03-17 @ 19:53:40
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback