Tjuvstartad födelsedag

Idag jobbade jag som vanligt men på fredag har jag tagit semester vilket betyder f y r a ljuvliga dagar av ledighet som just har börjat. Nu ska det packas för fullt för jag och mannen åker tidigt som tusan i morgon till Malmö för spännande 3D-ultraljud. Sen blir det Köpenhamn och Österlen innan vi åter landar hemma för att fira födelsedag på lördag. Fast den tjuvstartades visst lite redan idag när min fina vän Jenny gav mig detta paket. Hur nyfiken tror ni jag är på en skala? Mm, lägg till det dubbla!

Oh, ja just ja. Blir det lite glest mellan inläggen här i under helgen så vet ni att det är för att det är så svårt att blogga samtidigt som man sitter och förälskat håller sin finaste i hand och tittar honom djupt i ögonen... Eller nåt.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken härlig ledighet ni har framför er! :) och grattis i förskott!

2012-05-17 @ 22:48:12
URL: http://hannaedman.blogg.se/
Postat av: Jenny

Födelsedagar är till för att firas :)

2012-05-24 @ 10:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback