En Instagramfavorit

Att slänga iväg en bild på Instagram verkar vara den form av regelbundna microbloggning jag har utrymme för just nu tyvärr och bättre än mobilkameran blir det inte kvalitetsmässigt men så får det väl vara nu ett tag...

Idag ska jag ut på mammahäng för första gången. Bäst att öva för det här är näst sista veckan som mannen är hemma och sen blir det mera mammahäng I guess. Men först ska vi till BVC och väga in Marsipanrosen. Det var ett par veckor sedan sist och mina biceps (och mattanter) säger att hon passerat femkilosstrecket vid det här laget så nå'n flugviktare är hon minsann inte, lilla Tyson Jr.
 
Mobilfoto: Sara Zetterström, Little Miss FIx It

Kommentarer
Postat av: annajohanna

Sååå söt!

Svar: Lik mamma men söt ändå ;-)
Little Miss Fix It

2012-09-18 @ 21:47:07
URL: http://annajohanna.wordpress.com
Postat av: Katrin L

Huuuur söt får man egentligen vara?! :) det här är nog på gränsen ;) jättesöt liten tjej och jättefin dräkt/overall/sparkdräkt eller vad man nu ska kalla den :)

Svar: Ja, det är väl ingen skräll att mamman tycker hon är finast i världen ;-). Vi älskar den där sparkisen (pyjamas tror jag) så mycket att det blir även en i nästa storlek...
Little Miss Fix It

2012-09-19 @ 13:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback