En regntung lördag alltså med roligare avslut

Det där med att ligga i soffan hela da'n var ju mysigt i en kvart. Sen sov Marsipanrosen och jag insåg att jag kunde få lite fixartid. Så här har det grundats vad som ska bli ett klädskåp modell minimode. Dessutom hann jag även att maska av en lampa som skall upp i hallen(!), innan nästa amningsrace satte fart, så imorgon hoppas jag på regnuppehåll för att kunna spraymåla eländet.
 
Nu har jag precis tagit ut en man-tager-hvad-man-hafver-paj ur ugnen (med mer paj än bär om man säger så.. det är ju ändå degen som är godast) och Marsipanros och man ska packas ihop och det vore kanske fint om mamman får på sig något annat än endast underkläder där amnings-bh och tuttvärmare tillhör överdelen för nu ska vi till goda vänner på lite kräftkalas. Och nog för att bebisbubblan är etablerad men kläder är nog något man bör ha när man visar sig bland folk. Ha en skön lördagkväll, det är min plan!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ska bli spännande att se vad det blir av det lilla skåpet. Med all säkerhet nåt riktigt snyggt!

2012-09-23 @ 11:30:05
URL: http://www.pyssellisasblogg.blogspot.se/
Postat av: Ann-Sofie

Det blir nog ett fint skåp till Boo (namnet är underbart) Roligt att du bloggar igen.

2012-09-23 @ 11:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback