Fem moln och en solstråle

Efter mitt orkidérejs pallrade vi oss ut på en promenad. Lite picknickbaguetter och juice, en sväng förbi Apoteket för magdroppar till den Vilda bebin och sen matsäck i solskenet. Ljuvligt tyckte föräldrarna, långtråkigt tyckte bebisen som hängde i sjalen och mycket hellre vill att det ska röra på sig. Appropå picnick. Det känns ju inte som om det var så värst länge sedan vi hade picknick på Öland tillsammans, men då låg Boo i magen och den här gången kom Jenny & Oscar för att välkomna henne till världen.
 
 
Helt fantastiska paket och ännu finare innehåll, för vad sägs om den här molnmobilen som Jenny gjort. Helt underbart hantverk och jag blir lite full i skratt för jag har själv en molnmobil in the making. Det är inte första gången som Jenny och jag gillar samma-lika om man säger så... Dessutom håller jag lätt med mannen som så insiktsfullt utbrast att mina kollegor kan det här med presenter (läs inredning/stil), för hittills har vi bara fått otroligt snygga saker. Och Marsipanrosen -hon skiner som en liten solstråle bland molnen.
 
Foto: Sara Zetterström & Jenny Wik (ärligt stulna från hennes blogg)

Kommentarer
Postat av: maria

Vilken jättefin present!

Svar: Jag ve-et! :-)
Little Miss Fix It

2012-09-13 @ 23:38:30
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se
Postat av: Lisa

Jag smäller av vad fin!!!

Svar: Ajjemän, fram med symaskinen nu ;-)
Little Miss Fix It

2012-09-17 @ 09:27:48
URL: http://www.pyssellisasblogg.blogspot.se/
Postat av: Johanna - Blivande tvillingmamma

Söööt!

Svar: Mmm. :)
Little Miss Fix It

2012-09-18 @ 09:59:34
URL: http://minusaresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback