Långa nätter

Veckan har gått i rasande fart, ibland så fort att jag inte fattar något när jag går in på bloggen och inser att ni inte fått ett livstecken på en hel vecka. Fast på Instagram uppdaterar littlemissfixit mer eller mindre varje dag. Idag ska jag åka tvärsöver landet på inspiration/utbildning med Friskis & Svettis, det är dags att damma av löpardojjorna och motionera lite kalmarbor framöver igen. Vaknade alldeles för tidigt, kanske är det att jag ska vara borta en sisådär 14h i ett sträck för första gången sen vi blev tre. Så jag sitter här med värkande bröst. Inte sådär kärleksångestladdat som man skulle kunna tro utan mer mattantssprängfyllt. Vi har nämligen funnit guldet. Drogen - livselixiret - sömnmedlet som gör att små Marsipanrosor sover många många timmar i sträck och inte hinner med att amma en dag som denna när morsan är en earlybird, och det stavas V Ä L L I N G.

Kommentarer
Postat av: anna m ludde

Prisa vällingen! Härligt att ni får sova. :)

2013-04-29 @ 11:38:57
URL: http://annatotti.se
Postat av: Carro

Hehe... välling är fina grejer det!
Sen, vart efter de blir äldre o får åldern inne, kan man stå där vid välling-hyllan o vara lite "busig" o välja ÄNNU lite kraftigare sort... mer fullkorn = mer sömn :)
kram!

2013-04-29 @ 21:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback