Att avsluta med något nytt

Hela hösten har jag velat klippa mig men alltid när det kommit på tal har någon avrått mig. "Nej, inte ditt fina långa hår!" Men det är ju just det, mitt långa hår, som emellanåt inte alls är särskilt fint utan bara uppslängt i en knut 24/7. Så för några veckor sedan fick jag nog och bokade en klipptid "helst till igår". Ja, för när jag väl bestämt mig så vill jag att det ska ske direkt. På Pinterest har man kunnat se att det smugit sig in ett board som heter "På håret", bra att samla inspiration vare sig det gäller renoveringar, DIY's eller självpiff. Däremot ville jag inte bara kasta mig in hos första bästa frisör så jag fick snällt vänta till hon som gjort under förr kunde ta emot mig. Idag är det dags. Hej då Hairy Spice.
 
Foto: Jesper Zetterström, Little miss fix it

Kommentarer
Postat av: eastcoastmom i Connecticut

Förstår både dig och de som inte tycker du ska klippa dig. Du har verkligen fantastiskt hår! Men å andra sidan känner jag som också har långt hår numera, att man blir så trött på allt det där långa som ofta känns ivägen... Hår växer. Så det är ju ingen big deal att klippa ordentligt ibland. Lycka till!

Svar: Precis min tanke, och så här ett par veckor senare så saknar jag det knappt alls. :)
Little Miss Fix It

2013-12-28 @ 14:01:56
URL: http://grrringo.blogspot.com
Postat av: Madelein - mother to three boys and three girls

Hoppas du blev nöjd!

Svar: En halvmeter försvann. Ska fixa bildbevis i veckan ;)
Little Miss Fix It

2013-12-31 @ 09:42:12
URL: http://madelein.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback