Happy Insta Friday!

 
Om ni tycker bloggen uppdateras för dåligt och vill se mer Marsipanros eller vad jag pysslar med för stunden och har en telefon ni kan fylla med appar så kan ni ju alltid följa mig på Instagram (eller via web.stagram, funkar på webben). Varning för ett överflöd av mobilgryniga bebiskinder, tallriksmodellen och snögnister. Där hänger jag lite flitigare eftersom telefonen oftast finns på fickan. Och bloggen försöker jag fylla med lite mer genomtänkt text och bild, lite högre kvalitet liksom. Försöker alltså.
 
Nu ska jag försöka samla ihop hjärnan och fokusera på ett roligt projekt helt utanför mina vanliga ramar, fast efter denna vecka är det tydligt att det är en ny fas i huset och den goda Rosen kommer väl vakna så fort jag sätter mig med pennan i hand...
 
Som sagt, vill ni ha ovan nämnda bildflöde så sök på littlemissfixit eller Sara Zetterström på Insta, som man säger. Happy Friday!
 
Mobilbilder via Instagram: littlemissfixit/Sara Zetterström

Kommentarer
Postat av: Karin O

Fina glimtar:) Härlig uppfinning det där Instagram!
Happy Friday på er!

2013-01-25 @ 12:09:43
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback