Hej 2013!

Nytt år och nya... sjukdomar. Idag har det varit en riktigt hängig dag här hemma. Mannen och jag har varit lite dagen efter kvällen före såattsäga och note to self: fyramånadersbebisar förstår inte vad ordet sovmorgon betyder för Marsipanrosen började morgonjollra några fjuttiga timmar efter att jag slagit ihop mina blå. Dessvärre byttes jollret ganska snart ut mot ett kinkigt snorande och det är väl där vi sedan befunnit oss hela dagen. Mellan gråt och näsdroppar. Älskade lillskrutt vad det gör ont i mammahjärtat att se henne feberblank och vissen. Det kanske är tänder på g, eller så är det bara illvilliga baciller och det var väl bara en tidsfråga innan första förkylningen skulle dyka upp. Jag har annars stora förhoppningar om detta år, 2012 var toppen och jag känner på mig att 13 kommer slå det med hästlängder och att dagen bara är ett litet undantag. Tyvärr har sammanfattningen av det gågna året fått stå lite tillbaka som ni kanske förstår. Men Finns det flytande Alvedon så finns det hopp eller hur gamla djungelordspråk nu lyder. Hej 2013!

Kommentarer
Postat av: Karin

Krya på er!:)

Gott nytt år!

Svar: Tack. Detsamma!
Little Miss Fix It

2013-01-02 @ 05:24:17
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback