Lite dagen efter Formex

Allt går lite segt idag. Datorn, minneskortläsaren... Och inte minst mitt huvudet så här dagen efter Formex, för igår var det alltså mässdags. Premiär för Marsipanrosen (utanför magen vill säga, Milanomässan gjorde hon ju redan i vecka -13 sort of) och visserligen är jag mamma till underverket och mer än lovligt partisk men hon gjorde det med den äran! Exemplariskt glad och go onge som ömsom låg i vagnen och ömsom hängde front row och spanade läget. Med anledning av mässällskapet så besämde jag mig att göra mässan rätt opretantiöst, go with the flow och allt det där så ovan nämda minneskort är ovanligt tunt på bilder. Fast visst fångades det en och annan favorit genom linsen och medan jag tar mig an dem och packar in Rosen i bilen för vidare färd mot en helg med mostrar, storfamilj och sånt så kan jag avslöja att temat på vår-Formex var Fresh. Vårfräscht som i tulpaner en masse, pasteller, gula, rosa och orange toner fyller påsens mässmaterial som ska gås igenom. Men nu, och till er alla. Happy Friday!
 
Foto: Sara Zetterström
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas helgen varit fin. Himla kul att ses om än snabbt och hastigt på Formex!

2013-01-21 @ 20:15:43
URL: http://www.trendenser.se
Postat av: Kimberly

Kan man följa dig på instagram? :)

Svar: självklart! Sök på littlemissfixit eller Sara Zetterström bara... :) Jättekul om du vill följa
Little Miss Fix It

2013-01-21 @ 23:14:43
URL: http://kimberly.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback