Midsommarhälsning - var rädda om er

Som livet innehåller kontraster. Förra helgen -  bröllop och familjehäng, så fantastiskt mycket glädje och kärlek, precis så där som jag skrev blev det, fast bättre.
 
I måndags - två besked om dödsfall. En familj som står mig väldigt nära är helt förkrossade och som om inte det vore nog så sällar sig en bekant liten 6-månaderskille till änglarna. Tårar och vanmakt har präglat denna vecka och jag har värdesatt varje stund med min lilla familj extra mycket varför bloggen fått lida, plötsligt blir allt annat så banalt liksom. Tänk om det vore min pappa, eller.. nä jag kan inte ens tänka tanken att Marsipanrosen inte skulle överleva mig?! Tårar väller upp utan att jag kan hindra dem och strupen snörs ihop sådär så det blir lite svårt att andas. Så idag vill jag bara säga till er alla fina - var rädda om varandra och jag önskar dig, dig och dig en riktigt härlig midsommar tillsammans med de dina!
 
Mobilfoto: Sara Zetterström, Little miss fix it
 

Kommentarer
Postat av: Fia

Kram till er, vad hemskt! Men glad midsommar!

Svar: Tack!
Little Miss Fix It

2013-06-21 @ 10:20:51
Postat av: Tinakusina

Kramar om!

Svar: Tack fina kusina!
Little Miss Fix It

2013-06-21 @ 12:05:49
Postat av: Anna m Ludde

Kram!

Svar: Tack!
Little Miss Fix It

2013-06-22 @ 21:59:10
URL: http://annatotti.se
Postat av: Linda

Jag ryser i hela kroppen! Fy, livet är bra orättvist! Kram till dig!

Svar: Ja, så obehagligt och ofattbart att det är svårt att ta in. Tack!
Little Miss Fix It

2013-06-22 @ 22:10:25
Postat av: 2-barns-mamman

Men så fruktansvärt! Kram till er och de närmast drabbde!
Lev varje dag och glöm inte att ta hand om varandra. Man vet aldrig när det blir för sent...
Hoppas ni ändå hade en bra midsommar.

Svar: Tack, vi hade en jättemysig midsommar med Marsipanrosens kusiner. :)
Little Miss Fix It

2013-06-23 @ 22:58:27
URL: http://askmolnochrosaludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback